۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۵, جمعه

انتخاب لباس مناسب با قد و رنگ پوست تیره یا روشن

آیا تا به حال برای خرید لباس دچار تردید  شده اید ؟! قطعا شما هم در مواقعی که برای خرید لباس اقدام می کنید دچار شک و شبهه می شوید ! پس در این مطلب آموزشی همراه ما باشید تا انواع مدل لباس رو با هم مرور کنیم و بهترین انتخاب رو در هر پارت داشته باشیم . 
 
 مدل لباس مردانه انتخاب سختی برای آقایان است چرا که وقتی به بازار می روید مدل های بسیاری وجود دارد که می تواند یکی از گزینه های شما باشد ، پس راه چاره چیست ؟! اگر دارای قدی بلند و پوستی روشن هستید از تیشرت و پیراهن های رنگ روشن استفاده کنید چرا که لباس های روشن بیشتر به شما می آیند . البته این باور غلط نیز وجود دارد که برای پوست روشن ، لباس های تیره مناسب است اما این باور کاملا غلط است و بسته به فرد و نوع پوست او شرایط انتخاب متفاوت است . همیشه قبل از اینکه به بازار بروید ، داخل اینترنت گشتی در سایت های مد و لباس بزنید و الگوبرداری کنید تا بهتر بدانید چه میخواهید !
مدل لباس مجلسی برای خانم ها که همیشه نگران استایل و تیپ خود هستند نیز یکی از انتخاب های مشکل می باشد . بهترین راه حل برای خانم ها این است که با توجه به قد خود ، لباسشان را انتخاب کنند  . اگر دارای قدی بلند هستید از لباس های مجلسی پف دار و پرنسسی که دارای چین در پایین تنه باشند ، بهره ببرید . اگر قدتان کوتاه است از پیراهن های بلند و یکسره استفاده نکنید . سعی کنید لباستان دو تکه باشد . همچنین از ست کردن رنگ لباس با کیف شب و یا رنگ لاک ناخن ها ، عقب نمانید ! در صورتی که قدتان کوتاه است از کفش مجلسی با پاشنه 7 و 10 سانتی استفاده کنید . در صورتی که قدتان بلند است کفش تا پاشنه 5 سانت استفاده کنید تا استایلتان را حفظ کنید .  مدل مانتو راهنمایی خاص ما برای انتخاب مانتو را از دست ندهید ! در قدم اول اگر قد شما کوتاه است از مانتوهای کوتاه استفاده نکنید چرا که خیلی ریزه و نقلی :) به نظر خواهید رسید ! همچنین اگر قد شما بلند است مانتوهای بلند مناسب شما نیست ! در مرحله بعد سعی کنید اگر پوستی تیره دارید مانتوهای رنگ روشن انتخاب کنید و اگر پوستی روشن دارید رنگ تیره را برگزینید . این روزها مزون های آنلاین بسیاری در فضاهای مجازی از جمله اینستاگرام ، تصاویر مانتوهای تولیدی خود را می گذارند ، میتوانید با مشاهده آنها یا الگوبرداری کنید و یا از همان مدل برای خودتان سفارش دهید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر